דיסקוס הגליל- דגי נוי, בריכות נוי, אקווריומים



ראשי > ספא דגים > מערכות פדיקור דגים לעסקים ופרטיים

מערכות פדיקור דגים לעסקים ולפרטיים

דיסקוס הגליל היא החברה המובילה בישראל את תחום פדיקור דגים כבר שנים רבות. אנו החברה הוותיקה בישראל המתמחה בהקמה, תפעול ותחזוקה של מערכות ספא דגים. אנו נסמכים על ניסיון ומוניטין רב שנים אשר מאפשר לנו לשפר את מערכותינו בכל עת ולהתאימן לצרכיו של הצרכן הישראלי.

להבדיל מגופים אחרים בשוק, דיסקוס הגליל הוא הבית של דגי עגלסת הנחלים (בלעז: גרה רופה). ברשותנו החווה הגדולה בישראל (ויתכן שאף במזרח התיכון) לריבוי וגידול דגי עגלסת הנחלים. איננו מייבאים דגים אלו. יתרה מכך, אנו מייצאים אותם לכל רחבי העולם. אנו מכירים את דגי עגלסת הנחלים היטב, דבר המאפשר לנו להעניק לקהל לקוחותינו את המידע הרלוונטי ביותר ולהדריך אותם ביסודיות ובמקצועיות לגבי אופן גידול דגים אלו.

דיסקוס הגליל היא יצרנית מערכות הספא הגדולה בישראל. ברשותנו מגוון רחב של מערכות ספא דגים לקהל העסקי והפרטי. כל מערכות הספא של דיסקוס הגליל הן מערכות עמידות וקלות להפעלה. אנו שמים דגש רב על העיצוב והאסתטיות של מערכות פדיקור הדגים אותן אנו משווקים. מערכות פדיקור דגים אלו מותאמות היטב למקום בו הן מותקנות ומשמשות כרהיט בסביבתן.

הניסיון רב השנים שברשותנו, מסייע לנו לחדש ולהוביל את תחום פדיקור דגים בארץ כבר שנים רבות. המערכות אותן אנו משווקים הן המובילות בישראל. יעידו על כך עשרות לקוחות עסקיים ופרטיים אשר רכשו מוצרים אלו במהלך השנים.

קטלוג מוצרים

בחר מערכת פדיקור דגים המתאימה לך:

מערכת פדיקור דגים יחיד
מערכת יחיד
מערכת פדיקור דגים זוגי
מערכת זוגית
מערכת פדיקור דגים לעסקים
מערכת לארבעה

מערכת פדיקור דגים יחיד
מערכת לחמישה
מערכת פדיקור דגים זוגי
מערכת לשישה
מערכת פדיקור דגים לעסקים
מערכת לשמונה

מעוניין במערכת בהתאמה אישית?
צור קשר ונשמח לעמוד לרשותך!

- תגיות: testing, content, פדיקור